Reviews from Restaurant Ming Wolvega

Recent reviews

5.0
Peter
Yesterday

Ongelooflijk hoe lekker en goed verzorgd. Bezorging zoals het hoort mooi optijd en zels met bevestiging van tijd, dus van ons een dikke 10

Maartje
17 May 2022

Mooi op tijd, alles nog lekker warm en erg lekker.

De roos
15 May 2022

We dachten via de website zo snel mogelijk bezorgd. Echter stond daar geen tijd bij, uiteindelijk bleek dat we 50 minuten later de bestelling konden ontvangen. Toen de bestelling na 40 minuten werd bezorgd waren we blij verrast, helaas bleek de schaal schuin te hebben gestaan en lag de bami bij de vlees soorten in. Ook was de bestelling nagenoeg al zo afgekoeld dat we het ervaarden dat het koud was. Het idee is leuk, de definitieve uitwerking ervan helaas minder dan we hadden gehoopt.

pieter Oenema
14 May 2022

dik voor mekaar bedankt

anita de heij
10 May 2022

Het duurde een uur omdat het druk was, eten was warm, tegen lauw aan, voor mij de eerste en laatste keer dat ik bezorgen laat. Ik haal het wel de volgende keer.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bergstra
4 May 2022

Fantastisch lekker gegeten, voor herhaling vatbaar!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bajjer
28 April 2022

Lekker eten, snelle en vriendelijke bezorging.

Henry
24 April 2022

perfect

Anneke Dorresteijn
18 April 2022

Was goed

Doeke Duursma
17 April 2022

Had iets pittiger gemogen

Ton Kranenburg
14 April 2022

Webside wat duidelijker uitleg geven over betaling en wel of niet afhalen.

mevr. W.Bommerson
11 April 2022

Het was weer heel erg lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wieger Schraa
3 April 2022

Prima

G. Nagel
1 April 2022

Top heerlijk eten. Elke keer weer een fantastisch evenementent

J postma
28 March 2022
Mirna
27 March 2022

Elke keer weer is het eten heerlijk en weten ze ons te verrassen met een nieuw gerecht.

Reaction from Restaurant Ming

Wat een lief compliment dankjewel!

Hoonaard
23 March 2022
Miranda winter
23 March 2022
Eisses
21 March 2022

Eten was erg lekker en goed warm

Baudy stoffelsma
13 March 2022

Mooi op tijd, heerlijk gegeten

Anneke Dorresteijn
12 March 2022

Goed eten en netjes bezorgd.

Chris
12 March 2022

De bestelde mini-loempia's zaten er niet bij, het overige eten was erg lekker maar kan voor sommige mensen aan de pittige kant zijn. Bezorging was 30 minuten later dan aangegeven, dus eigenlijk duurde t een uur.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt voor u reactie. Wij hebben u een email gestuurd.

L
3 March 2022

Altijd fantastisch voor elkaar! Super snelle bezorging, aardig personeel en altijd lekker, warm eten!

HP
24 February 2022
Petra
21 February 2022
Boek
20 February 2022
wijngaard
19 February 2022

Heerlijk!!!

Ton
19 February 2022

Lekker eten, helaas wel weer duurder geworden. Maar dat is overal zo.

Taco
19 February 2022

Iets later bezorgd dan gepland waardoor het eten niet meer warm was.

Anoniem
16 February 2022

Netjes op tijd en heerlijk eten

Theo
14 February 2022
Anoniem
14 February 2022

Super snel en heerlijk eten

Hennipman
12 February 2022

Alles prima verzorgd en het staat op tijd klaar.

Irene
12 February 2022

Snel bezorgd. Heel goed te eten.

JK
11 February 2022

Zoals altijd HEERLIJK en SNEL!

Marjan
7 February 2022

Altijd korte levertijd, heerlijk warm, en lekker eten. We bestellen hier regelmatig. Fijn dat Ming aan huis bezorgt. Wel zou ik het nog fijner vinden als betaling ook contant zou kunnen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Maaike
30 January 2022

Heerlijk gegeten!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marijke
29 January 2022

Heerlijk gegeten!

Barneveld
25 January 2022

Smaakte niet naar de tiepan die ik gewend ben. Teleurstellend

Geke V.d.stroom
23 January 2022

Was heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

de Boer
23 January 2022
Van galen
23 January 2022
Michel
19 January 2022

Heerlijk zoals altijd en op het afgesproken tijdstip

van der Bijl
13 January 2022
Korpershoek
10 January 2022

Ga zo door, het was weer heerlijk.

Patist
10 January 2022

Zoals altijd heerlijk eten!

Gerben
8 January 2022

Lekker eten en precies op tijd geleverd.

Lisanne
7 January 2022
S. Renema
3 January 2022
RT
3 January 2022

Heerlijk gegeten! Kwaliteit top! Ideaal om online te bestellen.

barry
3 January 2022

prima gegeten, keurig op tijd bezorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Geke V.d.stroom
2 January 2021

Was heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Boonstra
2 January 2021
Brandsma
29 December 2021
Postma
26 December 2021

Heerlijk gegeten, op de afgesproken tijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gerard Boers
24 December 2021
Mmmm
19 December 2021
Delfstra
19 December 2021

Alleen maar een compliment voor dan ook alles. Het was heerlijk ook namens mijn vrouw schrijf ik dit.

REnema
18 December 2021
Stien ankersmit
18 December 2021

Zeer goed

Deboer
17 December 2021

Op tijd en heerlijk als altijd

S.P. Schaaf.
14 December 2021

Als altijd prima kwaliteit. Prachtig vlees( kip deze keer). Klaar op afgesproken tijd. Jammer dat de maaltijd ondanks de goede verpakking, door de afstand teveel afkoelde waardoor het eten vrij lauw was geworden. Is er voor bestellingen uit buitendorpen, eventueel met bijbetaling verpakking mogelijk waardoor voedsel beter op temperatuur blijft? Verder alle lof.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt voor deze reactie! Als u de volgende keer aangeeft dat u wat verder weg woont dan pakken wij het met liefde dubbel in.

Monique
13 December 2021

Lekker, goed heet en snel. Makkelijk via de website bestellen. Helemaal top!

L.S. Dijkstra
13 December 2021

Kroepoek vergeten, dus gebeld en nog een portie bakbanaan besteld. Werd 10 a 15 minuten later gebracht. Had op compensatie gerekend, maar nee hoor!! Dit is niet de eerste keer dat er wat "fout" was gedaan! En dan het minimum bestelbedrag van €15,- is ook belachelijk. Ming is niet meer wat het ooit was......

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Claudia
12 December 2021

Heerlijk gegeten chinese rijsttafel

Esther de Vries
12 December 2021

heel makkelijk te bestellen en op tijd geleverd! top service en lekker gegeten

Karin
6 December 2021
Hillie
3 December 2021

Top service

Elsinga
29 November 2021

Het was niet warm. Erg jammer

Lianne
28 November 2021

We hebben weer heerlijk gegeten! Dit keer de rijsttafel nr 205. Alles was lekker! Natuurlijk veel te veel, dus we kunnen er wel twee keer van eten. De bestelsite is erg handig en zo geregeld. Het eten stond precies op tijd klaar.

Nico
22 November 2021

-

De Boer
21 November 2021
Anja Krul-Vis
18 November 2021

Erg slecht deze keer,het eten was lauw en de bami was echt koud

Cas de Lange
15 November 2021

Erg vriendelijke bezorging. Goed eten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Tim
13 November 2021
SG Hornstra
11 November 2021
Mintjes
7 November 2021

Heerlijk eten.. Snel bezorgd. Dus top

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Restaurant Ming

Heel erg bedankt voor de goede recensie!

Wieger Schraa
7 November 2021

Vlees taai, en niet goed warm.

Reaction from Restaurant Ming

Wat jammer om te horen, wij hebben uw een email gestuurd!

Marjan
1 November 2021

Altijd goed en lekker.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt! En fijn dat het gesmaakt heeft.

Robin Van der Kooi
31 October 2021

Het eten was erg lekker, zoals altijd. Alleen miste we helaas onze daging roedjak, die zat er niet bij terwijl we ons daar juist erg op verheugd hadden.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Restaurant Ming

Fijn dat het gesmaakt heeft! Jammer dat de daging roedjak er niet bij zat. Wij hebben uw een email gestuurd!

Ed
31 October 2021

Heerlijk! Wel erg veel

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt voor de goede recensie!

besteller#148002
30 October 2021

Altijd zeer tevreden, lekker eten en goede porties!

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt voor de goede recensie!

Renema
25 October 2021

Prima en lekker eten en een bezorging die tot in de puntjes geregeld is. Top!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anneke Dorresteijn
25 October 2021

Prima eten en netjes bezorgd

Saskia
24 October 2021

Was weer lekker, en wat hebben jullie een leuke bezorgster!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gerrit
24 October 2021

Heel handig om online te bestellen. Het eten was prima en ruim voldoende

Michel
24 October 2021
Ed
22 October 2021
Eric
17 October 2021
Eric
14 October 2021
Les
7 October 2021

Heerlijk eten en precies op aangegeven tijd bezorgd. Bedankt.

De Boer
6 October 2021

Lekker eten , goed warm en mooi op tijd gebracht

Tonny Stierman
2 October 2021

Was heel lekker en op tijd klaar

Marjan
27 September 2021

Altijd goed eten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jan
19 September 2021

Op zich een prima maaltijd. Maar wel heel vervelend dat ik een bakje nassi kreeg ipv de bestelde bami.

Reaction from Restaurant Ming

Beste Jan, Fijn dat het gesmaakt heeft maar u heeft gekozen voor Nasi, daarom kreeg u ook Nasi. U kunt dit nakijken op de bon of in de email bevestiging. Jammer dat u omwille van uw eigen foute keuze ons nu 2 sterren geeft. En dat zelfs ook nog twee keer!

EG Belkega
18 September 2021

Heel lekker goed warm en zag er prima uit en we hebben er heerlijk van genoten ik raat ook iedereen aan ga hier heen , en het werd met een glim lag bezorgt en snel .

Jantje Wolthoff
18 September 2021

Heerlijk gegeten, alleen later bezorgd door drukte, kan gebeuren. Heel tevreden

Michel
18 September 2021

Actie menu was heerljjk

A Mulder
17 September 2021
Dillon de Vrij
12 September 2021

Eten was lekker, niks op te merken. Voor bezorging 1 ster. Ik had 19:30 en jullie waren er al om 19:04. Voor hetzelfde was ik niet thuis. Ik geef niet voor niets een tijd aan.

Reaction from Restaurant Ming

Gelukkig was u gewoon thuis! Zo niet was de bestelling uiteraard opnieuw gemaakt.

Ika
12 September 2021

Als ik bestel bij Ming weet ik dat ik snel aan tafel kan genieten van een heerlijke chinese maaltijd.

H.veenstra
10 September 2021

In de loempia zat weinig kip het was meer tauge het eten was trouwens lauw wat we normaal bij ming niet gewend zijn de rijsttafel was maar een matig portie conclusie het viel tegen gr

Albertina de Boer
9 September 2021

Jammer dat de zoetzure saus nu in één kleinere bakje zit daar door hadden we nu te weinig

Reaction from Restaurant Ming

Beste Albertina, Wat fijn dat het gesmaakt heeft! Dat is natuurlijk het belangrijkst. Wel vinden we het jammer dat u dit commentaar plaatst, vanwege het feit dat er minder zoetzure saus bij zat. Normaal besteldt u namelijk een menu voor 2 personen (wat vanzelfsprekend ook duurder is) en dat vergelijkt u nu met een (goedkoper en) eenpersoonsgerecht. Het is natuurlijk logisch dat er dan ook voor 1 persoon saus bij zit ;) We zien u graag terug en als u in de notitie bij uw bestelling zet dat u extra zoetzure saus wilt, dan houden we daar rekening mee!

Ed
9 September 2021

bestelling stond netjes op tijd klaar en het was erg lekker.

Jacob
7 September 2021

Was top

Fam.Douma
6 September 2021

Het was weer heerlijk en ruim op tijd bezorgd, maar we hebben we een opmerking/ klacht we hadden Foe Yong Hai met varkenshaas besteld, helaas zat er helemaal geen varkenshaas in. '( dit hebben we nooit eerder bij jullie gehad....) Maar dat zal ons niet beletten om volgende keer weer bij jullie te bestellen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Restaurant Ming

Beste familie Douma, Wat fijn dat u ondanks dit foutje van onze kant toch tevreden bent en ons het vertrouwen geeft dit naar tevredenheid op te lossen. Wij nemen contact met u op via email want we willen dit graag met u oplossen!

Nk
6 September 2021

Heerlijk gegeten. Stond op tijd klaar en alles klopte.

Postma
4 September 2021
Ed
2 September 2021

Als “overwerketen” een heerlijke nasi goreng besteld. Het smaakte voortreffelijk.

JK
31 August 2021

Zoals altijd top! Ben echt fan van de kip kerrie!

Jellie
30 August 2021

Het was weer top.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

De Boer
25 August 2021

Prima eten, goed warm en mooi op tijd.

Postma
21 August 2021
Jellie
16 August 2021
Bos
15 August 2021
Renema
14 August 2021
Michel
14 August 2021
Wieger Schraa
12 August 2021

Zo als altijd prima Voor elkaar.

S. Korpershoek
12 August 2021

Het was weer top geregeld, zeker een aanrader

Marco
9 August 2021

Het was weer lekker... Volgende keer graag géén wortel in de bami morsen.

J.Huisman
8 August 2021

Mooie presentatie en heerlijke smaken! Portie is ruim voldoende. Foto’s op bestel site helpen goed bij het maken van een keuze.

Kevin
7 August 2021

Zoals altijd smaakt prima.

Mrs. N.C. Jelsma
7 August 2021

Het was weer heerlijk! Dank u!

Siegersma
4 August 2021

Helemaal goed en vlotte bezorging

Miranda
4 August 2021
W.de Vries
29 July 2021

Prima service en heerlijk gegeten.

Dave
21 July 2021

Weer zoals alle andere keren, goed eten voor een goeie prijs.

Ch
19 July 2021
Jorrit
19 July 2021

Indische rijsttafel besteld. Verschil met de Chinese is er nauwelijks en dat was jammer.. Smaak ok, mag wel wat pittiger

Nico
18 July 2021
Petra
13 July 2021

Goed eten!

S. Korpershoek
5 July 2021

Heerlijk gegeten zoals altijd, ga zo door....

Tine Van Den Hoed
4 July 2021

Geweldig zoals al 6 jaar

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Maks116
3 July 2021
L.Dijkstra
30 June 2021

Jammer van het minimum bestel bedrag van €15,-

M.Hoekstra
29 June 2021

Wij hebben ontzettend genoten van het eten, het was goede kwaliteit en zeker voor herhaling vatbaar!

van der Veen
28 June 2021

Het smaakte weer heerlijk! Slechts een paar minuten moeten wachten na aangegeven tijdstip.

H v d Wal
27 June 2021

Zeer tevreden Goed eten En snelle bezorging

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Valentina Weidema
26 June 2021
Xoranda
20 June 2021

Was heerlijk!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Joy Snijder-Hofstee
19 June 2021

Zo’n lekkere sushi heb ik in tijden niet meer gehad. Heerlijk!

Postma
13 June 2021
Gerrit
12 June 2021

Oh zo lekker en veel. En super snelle bezorging.

Siegersma
12 June 2021

Makkelijke manier van online bestellen,keurig op tijd en correct bezorgd en zeker heerlijk gegeten .complimenten van ons aan jullie allen

Karin
10 June 2021

We hebben weer heerlijk gegeten van Restaurant Ming

Nvt
4 June 2021

Wat een idioot gestreste dame in de bediening. Was niet eens in staat normaal gedag te zeggen terwijl de bestelling al klaar stond..

Reaction from Restaurant Ming

Wat vervelend dat u het zo ervaren heeft, dat is natuurlijk niet de bedoeling en zal een misverstand zijn, vriendelijkheid sis 1 van de dingen die bij ons voorop staat! Hopelijk heeft het u wel gesmaakt.

Rien
4 June 2021

lekker eten en niet duur.

Bonnie
1 June 2021

Het eten was lekker Alleen jammer dat de babi pangang er niet bij zat wat wel was besteld

Reaction from Restaurant Ming

Beste Bonnie, fijn dat het heeft gesmaakt! Menu B heeft Babi Ketjap en er is geen baibi pangang besteld dus zat die er ook niet bij :)

Kevin
28 May 2021

Zoals altijd, smaakte weer prima. Goed warm ook nog toen we gingen eten.

jan
27 May 2021

Gewoon heel lekker, zoals altijd!

Gerrit
25 May 2021

Fantastisch

Weijer
24 May 2021

Erg goed eten, echt lekker, alles heeft een eigen smaak en het ziet er verzorgd uit.

Michel
23 May 2021
Karin de Boer
23 May 2021
J Bakker
22 May 2021

Zo als altijd weer heerlijk gegeten,en snelle levering!

Renema
22 May 2021

Het was weer heerlijk!

R Krol
22 May 2021

Uiteraard weer goed voor elkaar!

Bergsma
16 May 2021

Het was heerlijk

Roos
14 May 2021

Het was supper lekker en goede bezorging.

Groen
12 May 2021
Karin
9 May 2021

Heerlijk was het weer👌

Beek
8 May 2021

Fantastisch lekker gegeten, mochten we in de buurt zijn komen we hier zeker terug. Ruime porties met hele goede smaken.

Mrs. N.C. Jelsma
8 May 2021

Echt heel lekker! En snel bezorgd

ALIE VAN TIENHOVEN
8 May 2021
Jessie
6 May 2021

Snel klaar, goed eten.

huismans
5 May 2021

heerlijk gegeten als vanouds onze vorige beoordeling is super opgelost door restaurant Ming

Henk
4 May 2021

Goede kwaliteit en snel thuis gebracht.

Bevaart
3 May 2021

Het doosje groene bonen was niet gaar en taai dat was het enige

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Restaurant Ming

De bonen zijn wel gaar maar u moet de binnenkant eten en niet de buitenkant.

Kluite
3 May 2021

Altijd op tijd klaar en lekker eten

Visser
28 April 2021

Heerlijk gegeten! Echt een aanrader. Bezorgen is perfect en op tijd.

Michel
27 April 2021
Oosting
27 April 2021

Niet tevreden. Veel te veel en het vlees is taai.

Schut
26 April 2021
Willem-Jan
26 April 2021

Nasi compleet besteld, was klaar op de afhaaltijd en erg lekker. Ruime portie. Echt een aanrader!

Van veen
21 April 2021

👍

Anja Bijleveld
17 April 2021

Razendsnelle bezorging, ruim voor de aangegeven tijd. Het eten was heerlijk!

Eric
17 April 2021
rob de nekker
17 April 2021

goed verzorgd....vers, en erg lekker!

Maartje
16 April 2021

De sushi was heerlijk. Een echte aanrader. Er mag wel een extra zakje sojasaus bij en iets minder 'eitjes' op de sushi. Maar het zag er prachtig uit en smaakte fantastisch en werd op tijd bezorgd. Ik bestel zeker nog een keer. Graag uitbreiden naar meer dagen!

Simone
11 April 2021

Lekker gegeten. De rijst mag wel iets warmer maar verder prima.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt voor uw reactie. Wij hopen dat de volgende keer het eten wel warm is.

Robin van Dalen
10 April 2021

Eten kon wat warmer

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt voor uw reactie! Wij hopen dat de volgende keer het eten warmer is.

Renema
10 April 2021
Mrs. N.C. Jelsma
10 April 2021

Snelle bezorging, vriendelijk. Het eten is echt heel goed! Superlekker!

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt! fijn om te horen.

A.spindelaar
10 April 2021

De sushi op vrijdag was weer heerlijk. Het zag er ook feestelijk uit. Mag voor mij ook in het weekend.

Rosa de lang
8 April 2021

Het eten was prima. De bestelling was echter niet correct ik had half nasi, half bami betaald maar ik had alleen nasi. Dus 2 euro extra betaald voor iets wat ik niet gekregen heb.

Fam. van Nieuwenhoven
7 April 2021
huismans
5 April 2021

meer dan tien minuten moeten wachten voor dat mijn online bestelling klaar was.zou om 18:10 klaar horen te staan maar werd 18:20 Bij thuiskomst was het eten niet lekker warm en ik hoef maar 5 minuten naar huis te rijden

Marjo Bartels
5 April 2021

Lekker gegeten

Groen
5 April 2021
Gerben
5 April 2021

Bestellen ging online heel makkelijk en bezorging was stipt op tijd. Heel smakelijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Richard van Adrighem
4 April 2021

Het was heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anoniem
3 April 2021
Damhuis
2 April 2021

Helaas heb ik geen positieve reacties over De smaak van de rijst in de Surimi Maki Komkommer Maki advocado maki en de sake maki smaakte aangebrand . Wel positief over de Tamago Nigiri en de Unagi Nigiri de smaak was goed . Ook de Sake Nigiri en de Sake flambe waren lekker . Wel iets aangebrande smaak van de rijst . En het lekkers. Waren de Tori Maki. Toch zou ik dit niet weer aanbevelen ivm prijs kwaliteit verhouding . In vergelijking met o.a kokyo Heerenveen of yume Heerenveen

Jan
2 April 2021

Sinds 10 jaar weer eens iets gegeten van Ming. Het was uitmuntend. Goede chef-kok in de keuken.

Cynthia
29 March 2021

De sate was ontzettend droog , en de Foe yong hai met kip was erg waterig. Ik vond het niet lekker en heb het dus weg gegooid ik vind dit erg zonde van mijn 20 euro.

L.B.
29 March 2021

Prima, Goede snelle service en heerlijk gegeten!

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt voor uw reactie!

Veldhuizen
28 March 2021

Goed geholpen vriendelijk en heerlijk gegeten.

Belinda Lodewijk
27 March 2021

Het eten was goed, behalve de sojabonen, deze zagen er verlept uit en voor de 2e x miste de cassavekroepoek bij de rijsttafel 2.0

de Boer
27 March 2021

goed zoals altijd

Wiesje Krist
20 March 2021
Gerrit
20 March 2021

Heerlijk gegeten en keurig op tijd gebracht. Top we zijn zeer tevreden.

J Bakker
19 March 2021

Heerlijk gegeten en top op tijd.

H.vander leij
19 March 2021

Bijzonder smaakvol .👍

Snijder
14 March 2021
Jan de Jong
13 March 2021

Mooi op tijd geleverd en het smaakte heerlijk, dikke pluim

Visser
12 March 2021

Super lekker eten. Echt een aanrader !

Patrick
11 March 2021

Super goeie zaak, erg lekker eten. En de bezorging ook fijn en vriendelijke man

Jitske frankema
7 March 2021

Het heeft weer heerlijk gesmaakt 👌

Verboom
6 March 2021

Keurig op tijd geleverd. Eten was goed op temperatuur. Bezorger was vriendelijk. Keurig. Voor herhaling vatbaar

Belinda Lodewijk
6 March 2021

Bestelling was niet erg warm, daarnaast miste de cassave kroepoek

Henk Postma
6 March 2021

toppy

Vos
6 March 2021

Wij vonden het erg jammer om te constateren dat de bakjes maar half vol waren en we toch bijna 18 euro hebben betaald voor feitelijk twee halve bakjes gerechten. Ook de super loempia is kleiner geworden sinds onze vorige bestelling terwijl de prijs hetzelfde is gebleven. Het was wel fijn dat we de Babi Pangang in ketjapsaus gratis gekregen hebben omdat we ons vergist hadden met Babi ketjap bij het bestellen.

Eldee
4 March 2021

De loempia's waren warm en lekker.

Bert
2 March 2021

Prima eten en ruimschoots op tijd bezorgd. Top

de Boer
26 February 2021
Diana
25 February 2021

Makkelijk online besteld, snelle bezorging, heerlijk gegeten

Kees
25 February 2021

Netjes bezorgd bij de vrachtwagen ivm corona. Alles warm en netjes op afgesproken tijd

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt!

Bruinenberg
23 February 2021

Goed warm, voldoende voor ons 2en, erg lekker!! Voor herhaling vatbaar 👍

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt! En tot de volgende keer!

Vro
22 February 2021

Super lekkere chinees Sushi proefde als uit de supermarkt.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt maar volgens onze gegevens heeft u helemaal geen sushi bij ons besteld, ook verkochten wij geen sushi op de dag dat u bestelde. We vonden het al vreemd want we hebben enkel positieve berichten gehoord over onze sushi. Gelukkig heeft het chinees gesmaakt :)

Maaike
22 February 2021

Altijd smakelijk en fijne bezorgservice

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt!!

J.c. spindelaar
21 February 2021

2 menu s besteld 1x nasi 1 x bami. Wij kregen 2 x nasi helaas

Reaction from Restaurant Ming

Dat is heel vervelend, onze excuses.

Wiebe Oosterhof
21 February 2021

Dik in orde

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Restaurant Ming

Dank u wel!

Willem
21 February 2021
Hoekstra
20 February 2021
Natascha
20 February 2021

De sushi was weer super lekker dankje wel jammer dat t de laatste keer was

Reaction from Restaurant Ming

Dat zijn mooie woorden dank u wel!

G. Nagel
17 February 2021

Snel gebracht het was heerlijk en zeker genoeg. Top

Reaction from Restaurant Ming

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft!

Jeanette
17 February 2021

Wederom heerlijk gegeten en stipt op tijd bezorgd.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt voor uw positieve reactie!

Hassing Martine
15 February 2021

Was weer heerlijk! En snel bezorgd. Tot een volgende keer.

Paul
15 February 2021

Bestelling was een uur te laat. Geen update gekregen dat het langer duurde. Erg slecht. Eten was wel goed

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

A. PijlmanEten
15 February 2021

De loempia was lekker. Echter heb een dik uur moeten wachten totdat het klaar was. Veel te veel klanten op hetzelfde tijdstip. Dat betekent een dikke onvoldoende voor de service.

Ter Schuur
14 February 2021
Sjoerd
13 February 2021

Perfect!

Lukas
13 February 2021

Top alles naar wensen snel bezorgd

Jelle Arentsen
12 February 2021

Prima eten, gemakkelijk te bestellen en snel bezorgd.

Fre Roos
12 February 2021

Super kwaliteit

Ronald
11 February 2021

Bezorging keurig volgens afspraak en kwaliteit van het eten alweer erg goed

Renema
7 February 2021

Heerlijk eten en perfect op tijd bezorgd.

Wieger Schraa
7 February 2021

Prima geregeld, lekker eten, prima bezorging.

Taco
7 February 2021

Lekker eten en levering volgens afspraak

Miranda winter
5 February 2021
Jan Arjen
5 February 2021

Het was de eerste keer dat ik sushi besteld heb. Geweldig wat lekker! Zodra de eerste bestelling op was meteen nog bijbesteld. Echt een aanrader!

Karin
5 February 2021

De sushi was echt heerlijk! Een aanrader

Rj
31 January 2021

Heerlijke maaltijd

Natascha
30 January 2021

De sushi was super echt geweldig

Jannie pit
24 January 2021

Heerlijk gegeten

Karin
24 January 2021
Tanja
24 January 2021

vertouwd lekker en keurig op tijd bezorgd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gerben
24 January 2021

Ik heb lekker gegeten en ben heel tevreden over het bestelgemak. Ik was verbaast over de snelheid van het leveren. Dat was veel sneller dan ik verwacht had. Echt super.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

gerda van den akker
24 January 2021

het was heerlijk

AW
22 January 2021

Prima sushi en ook een goed menu voor 2 personen. Heerlijk gegeten. Bezorging was goed en snel. Zou nog beter zijn als je bij online bestellen menu ook kunt kiezen voor mix nasi/mihoen ipv mix nasi/bami.

Ter Schuur
22 January 2021

Was weer heerlijk

Snijder
20 January 2021
Rianne
19 January 2021

Snel klaar en lekker!

Jitske Frankema
16 January 2021

Het was weer super goed voor elkaar en het we hebben er weer van genoten !

Weijer
12 January 2021

Heerlijk en goed verzorgd eten!

JH
12 January 2021

Online besteld, stond keurig klaar op afgesproken tijd. Heerlijk gegeten, mooi verzorgt en divers menu.

Anneke
11 January 2021

Heerlijk gegeten, vandaag de restjes

Anja Bruinenberg
10 January 2021

Was heerlijk!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jj
9 January 2021
Marc
9 January 2021

Top op tijd bezorgd! Goede kwaliteit!

N Van der zee
8 January 2021

Was super lekker en de chineese bami was super

JK
6 January 2021

Heerlijk eten en super snel! Aanrader! Gaan zeker vaker bestellen!

Jacques Platenkamp
3 January 2020

Hallo mensen, Deze wijze van bestellen werkte prima. scheelt een hoop wachttijd. De maaltijd was heerlijk !! groeten Jacques

Barneveld
2 January 2020

Werd optijd bezorgd maar het eten was lauw, plus heb de hele avond boven de pot gehangen.

De vries
2 January 2020

Tomatensoep smaakte niet zoals wij gewend zijn....

Schiere
1 January 2020

Heerlijk eten en snel thuis bezorgd!

Arno Wieringa
1 January 2020

Zeer goed eten. Was echt erg lekker.

Herman
31 December 2020

Niks op aan te merken, gewoon goed

B. Jonker
30 December 2020

Alles was weer top geregeld. Een aanbeveling voor iedereen die in Wolvega en omstreken eten wil bestellen.

M. De Vries
27 December 2020

Nasi papperig en kip te droog met slap korstje. Ossenhaas matig. De naam en prijs van KERSTMENU niet waardig.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Restaurant Ming

Wat vervelend, we hebben verder geen klachten gehad, wel was het erg druk dus misschien is er bij u iets mis gegaan, we nemen graag contact met u op om het op te lossen!

Mulder
27 December 2020
Reaction from Restaurant Ming

Bedankt!

Hang
27 December 2020

Lekker eten en snelle bezorging

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Restaurant Ming

Dankuwel!

Miranda winter
27 December 2020

Was heerlijk

Reaction from Restaurant Ming

Fijn dat het gesmaakt heeft!

j.haven
27 December 2020

de maal tijd was goed maar het had wat warmer gekund volgens ons was het niet warm genoeg

Reaction from Restaurant Ming

Wat vervelend, we nemen de kritiek zeker mee!

Elsinga
26 December 2020

Het was toppie👍 Bestelling online geplaatst,stond netjes klaar op de afgesproken tijd.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt en graag tot ziens!

Talant Wolvega Foeketeam
26 December 2020

Mooi op tijd geleverd, eten goed verzorgd. De grote wens is dat er ook bilogisch verantwoord vlees op de kaart komt.. dan zou ik zeker vaker bestellen.

Reaction from Restaurant Ming

Dankuwel en we gaan dat zeker overwegen in de toekomst

Pascal Frieswijk
26 December 2020

Super service

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt!

Anoniem
26 December 2020

Stipt op afgesproken tijdstip bezorgd, lekker warm en we hebben heerlijk gegeten.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt voor de mooie complimenten!

Sietske
26 December 2020

Precies op tijd goed warm.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt voor uw reactie!

Frans
25 December 2020

Kerstmenu besteld.Stond klaar op de afgesproken tijd van afhalen.Erg vriendelijk geholpen.Menu was uitstekend! Zijn al jaren vaste klant!

Reaction from Restaurant Ming

Dat willen we graag zo houden natuurlijk! Bedankt voor de lovende woorden en trouwe bezoekjes :)

Hammer
25 December 2020

Mooi op tijd en Kerstmenu was heerlijk en ruimschoots voldoende voor 2 personen

Reaction from Restaurant Ming

Wat fijn dat jullie er van genoten hebben!

Jannie
25 December 2020
Karin
25 December 2020

Helaas was het eten al erg afgekoeld toen het werd bezorgd, zelfs de soep was al koud. Alleen de gefrituurde kipballetjes, pisang goreng en de nasi waren nog redelijk warm. Bezorging met de auto was verder prima, vriendelijke jongen. De smaak was, zoals we van Restaurant Ming gewend zijn, erg lekker!

Reaction from Restaurant Ming

Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Excuses, we nemen contact met u op!

Tineke
20 December 2020

Helaas voor de 2e keer de bestelling niet goed bereid, vorige keer misten we gerechten en nu het verkeerde gekregen. Het smaakte desondanks wel goed.

Van der zee
18 December 2020

Snap door de drukte dat t wat laat was en nieuw maar hoop in de toekomst optijd

Reaction from Restaurant Ming

We nemen de kritiek mee, gelukkig heeft het wel gesmaakt!

gerda van den akker
14 December 2020

het was heerlijk prima kwaliteit

Reaction from Restaurant Ming

Super dat u tevreden bent, dank u wel!

Dunk
13 December 2020

Overzichtelijke site, netjes optijd bezorgt ! En heerlijk gegeten

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt we zien u graag weer!

Bakker
9 December 2020
Reaction from Restaurant Ming

Dank u!

R Krol
5 December 2020

Heerlijke sushi. Zeker voor herhaling waard.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt! Ook in 2021 kunt u weer terecht voor onze verse sushi!

Koelman
4 December 2020

Heerlijk eten!

Reaction from Restaurant Ming

Dankuwel!

Dijkstra
2 December 2020

Zoals altijd: EXCELLENT

Reaction from Restaurant Ming

Een heel groot compliment, dankuwel!

Renema
30 November 2020

Keurig verpakt Perfect op tijd en Lekker !!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Restaurant Ming

Wat een lovende woorden, bedankt!

Koopman
29 November 2020

Het was zoals we gewend zijn weer heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt daar doen we hard ons best voor, graag tot ziens!

Chris
26 November 2020

Heerlijke gerechten!

Reaction from Restaurant Ming

Hartelijk dank!

Douma
23 November 2020

Snel, makkelijk online te regelen, precies op tijd klaar en heerlijk gegeten!!

Reaction from Restaurant Ming

Blij dat het gesmaakt heeft, we zien u graag weer!

Bert
23 November 2020

Ietsje later bezorgd dan opgegeven maar daar heb ik geen probleem mee. Het eten was weer heerlijk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Restaurant Ming

Bedankt voor uw begrip! We proberen alles zo veel mogelijk op tijd te doen, maar soms lukt dat niet.

Marc
22 November 2020

Prima eten en op tijd bezorgd! Aanrader!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.